Pages Navigation Menu

DENISE INSPIREERT VOOR EEN LEUK, GELUKKIG EN GEZOND LEVEN

Cabareteske Parademaker

Cabareteske Parademaker

opdracht: Amsterdams Kleinkunst Festival
opdracht: campagne voor Wim Sonneveldconcours
Mijn rol: Hoofd Publiciteit en Sponsorwerving

Het Wim Sonneveldconcours biedt jonge kleinkunstenaars de mogelijkheid hun talent onder professionele begeleiding in de praktijk te brengen in de theaters van een landelijke tournee. Bekende namen uit het Concours zijn: Claudia de Breij, Thomas Acda, Maarten van Roozendaal, Stef Bos, NUHR, en Rooyackers, Kamps & Kamps.
Ik bedacht een ludieke campagne om een cabareteske auto luidruchtig parade te laten maken door de steden uit de tournee. Fiat Nederland heb ik kunnen enthousiasmeren deze campagne financieel en met het beschikbaar stellen van een Fiatje 500 (klein autootje verwijst naar kleinkunst)te ondersteunen. De campagne die gepaard ging met marketingacties en persbenadering in samenwerking met de theaters leverde veel free publicity en extra kaartverkoop op.